Monday, June 1, 2009

Tak Tahu

Tahu tak saya kekosongan idea?
- tak tahu, (siapa kisah?)

Tahu tak yang saya sangat bosan?
- tak tahu, (padan muka)

Tahu tak saya nak post pasal apa?
- tak tahu, (heh saya pun tak tahu)

Tahu tak besok saya takkan bosan?
- tak tahu.

Tahu tak kenapa besok saya takkan bosan?
- tak tahu.

Tak nak tanya ke kenapa besok saya takkan bosan?
- tak tahu.
uit, jawapan mana boleh tak tahu. okay saya tanya balik.

Tak nak tanya ke kenapa besok saya takkan bosan?
- tak nak.

laah, kenapa tak nak. sepatutnya awak (berkata kepada diri saya yang kedua) kena kata nak. kalau tak post ni pendek sangat. dan saya tak tahu nak buat apa dah lepas ni.

oklah. senyap. bising. mesti anda dan anda dan anda terasa bosan. tapi, tidak mengapa. saya tidak kisah. weeeeeeeeeee (cuba membahagiakan diri) T_T


siapa free jom pergi jalan-jalan cari makan.

5 comments:

~KhalilahAlhudaKamilen~ said...

nt ni sah xde keje.. HAHA..
ape2 pun ana free.. ceh offer diri plak...

bila nk jln2 cari makan??
xnakla, nk jln2 cari pasal??
amacam??

Dena said...

ni pahal ni? HAHAHAH

rosbee said...

huda : takde keje? hahaha sudah terang lg bersuluh kan? huahaha jom. cari pasal boleh gak. pastu bile penat2 cari pasal, kite cari makan pulak. hahaha

kakdena : kebusanan yg teramat. wawawa

Norashikin Tajuddin said...

nt busan bee?..erm cgu ajak g jogging kan..

rosbee said...

cgshikin : yelaa tapi cg nak tunggu didi. minggu depan. main layang-layang. weee. hahaha