Sunday, April 5, 2009

yummy cookies mmm,

assalamualaikum. selamat petang semua.

saya baru saja balik dari rumah huda buat cookies untuk jualan wafdul amin. agak banyak la jugak kami buat. penat, tapi memang berbaloi. eceh

so, siapa yang berminat nak beli, kami kumpulan Activ8 sangat mengalu-alukan kedatangan anda semua ke 4 salahuddin al-ayyubi. rasanya sangat enak lagi berkrim. sekali cuba, pasti nak lagi. hahaha. betul. okay harganya murah sahaja,
RM0.60. belilah sambil menderma. tak rugi. ada dua perisa. perisanya terpaksa dirahsiakan. siapa nak, pergi tengok sendiri kat kelas. hahaha

ehem lagi satu, kalau ada sesiapa yang nak bind apa-apa ke, jumpa sahaja dengan khalilah alhuda. okay?

sekian terima kasih. jangan lupa. (semangat lah pulak hahaha)



ahaha gambar takde kaitan

*hha, kan dah kata hari ni post baru ;p

5 comments:

Norashikin Tajuddin said...

yeahh..cg asckyen jd org petama comment..wahh bgge..bee awat tetiba cam rajen wat blog nih..cg musykil la...

Norashikin Tajuddin said...

nt x de amek gmbr cookies tu ke..mesti x cantekk kan..

~KhalilahAlhudaKamilen~ said...

haha..ana org kedua comment.. eceh..
aik, ape cite blog lame??

rosbee said...

heh bangga? tahpapee. hm takde apa yg nak dimusykilkan. biasa lah tu. dunia kan dah majuu. gahhaa. eh ade laah. tapi tak transfer lagi, malas. lagipun, taknak semangat sangat. cewah

rosbee said...

haha. gelabah. org pertama laa, org kedue laa. haha. hah? blog lame? dah meninggal lama daah.