Sunday, May 24, 2009

Cupcakes Menarik Tertarik

amaran: sila pergi atau mungkin selepas ini awak pasti jatuh cinta sama makhluk ini. oh tidak :')

oh sebelum itu, post ini hanya untuk menghilangkan kebosanan saya. sesungguhnya jika anda terasa bosan, maka hilangkanlah post ini daripada penglihatan anda (tekan butang merah di bucu atas) fuyo eceh ceh.

semuanya berkisar tentang kek-kek cawan (cupcakes). apa yang menarik di sini oh pasti awak boleh nampak sendiri. sangat menarik bukan? gambarnya kecil-kecil sahaja memandangkan ada masalah teknikal yang saya pun tak reti nak selesaikan. dah cuba sedaya upaya, namun gagal jua. ewah.

A
cupcake or fairy cake, is a small cake designed to serve one person, frequently baked in a small, thin paper cup. As with larger cakes, frosting and other decorations, such as sprinkles, are common on cupcakes. But, cup cakes are more fantabulous.
"kek cawan atau kek pari-pari merupakan kek kecil yang direka untuk hidangan satu orang, kebiasaannya dibakar dalam cawan kertas yang kecil dan nipis. Sama seperti kek biasa, dekorasi seperti liplap-liplap juga digunakan untuk kek cawan. Namun, kek cawan lebih fantastik dan fabulus!" :D tengok saya, sangat bagus bagi makna dan translate juga.

bagi saya cupcake ni tak lah sedap mana. cuma dia punya atas yang sangat cun melecun itu membuatkan orang tertarik kat si dia (cupcake).


ladybird dan ulat. ulat yang ni tak geli.

'eat me', macam tak sanggup nak makan, kalau boleh nak biar sampai berulat.

yang lembu moo pun ada, jangan main-main. so kalau nak buat muka sendiri kat atas cupcake ni pun boleh. usaha tangga kejayaan.

yang ini menarik juga. enam per sepuluh saya bagi.

yang nii, entahla. apa-apa jelah.

haa saya suka yang ni. saya bagi sebelas per sepuluh. ceria-ceria cg rubina. eh

yang ni fesyen apa pulak daah. bertingkat-tingkat tapi, kalau saya buat saya tak makan. saya awet dia terus.

sekumpulan lembu yang berjuang di atas cupcakes. jangan risau kalian semua kelihatan begitu awesome sekali.

so, siapa yang pandai dan begitu arif sekali dalam pembuatan kek-kek cawan, ajarlah saya ;) hahaha

4 comments:

Anonymous said...

hahah baikla.. update bg menyedapkan hati saye..heheh eh, yg cupcake lembu tu.. bukan ke die dok ats tuut... hukhuk

rosbee said...

kakak : ahaha baru perasa. itu la yg unik. ohh uniknya uniknyaa

Dena said...

EHH COMEL GILA

rosbee said...

kakdena : haa kan? kan? sangat