Monday, May 25, 2009

tujuh sudah, tinggal tiga.

Boleh tak saya nak tanya ini makhluk apa? agak pelik dan unik lah sebenarnya. sekali pandang macam nak gelak, dua kali pandang nampak macam Timon yang dalam cerita Lion King. tiga kali, macam err singa dah kecut pun boleh jugak. HAHA lagi-lagi bila tengok yang kiri. yang kanan sangat sopan ; bersilang tangan dan berposing.

Cara adik kecik saya baca : boleh tak saya nak tanya ini makhluk apa agak pelik dan u-nik (sepatutnya dibunyi 'yunik') lah sebenarnya sekali pandang macam nak gelak dua kali pandang nampak macam Timon *hahaha* yang dalam cerita Liyon King tiga kali macam ar singga dah kecut pun boleh jugak hahahaa lagi-lagi bila tengok. yang kiri yang kanan sanggat sopan bersilang tangan dan berpusing. pastu dia cakap sepatutnya u lah. dia ingat saya salah eja T_T

*hanya mengisi kekosongan masa dan menenangkan minda sebelum membaca buku. tiga hari lagi, bertahaaan

4 comments:

Dena said...

haa ! tu rakan rakan kite tu =p BAHAHHA! yes nabihah yes. bertahan! (=

rosbee said...

kakdena : hahaha comel rakan rakan awak. ye kakdena, sikiit je lagi ;)

Norashikin Tajuddin said...

ape bendaalah uh..sorg nt..sorg isyah ke?

rosbee said...

cgshikin : hahh? haa boleh la jugak. hahaha