Thursday, July 2, 2009

New Family Members !

Last night Kakak balik dari Cyberjaya. Dia bawak dua kotak. Saya yang tengah mamai-mamai ni pun tengok la apa dalam kotak tu. Guess what is in the box? Ada dua ekor rabbit ! Comel sangat sangat. Dahla yang seekor tu telinga dia jatuh sebelah. Lepastu gemuk pulak tu. Lagi seekor, kecil dan malu-malu rabbit. Tak apa, dia baru nak warm up tu. Dua-dua rabbit tu hadiah from Kakak untuk saya dan adik saya. Thanks Kakak! I love you lah. Kak dah lama tahu kan yang saya mengidam-idamkan rabbit? Hahaha cakap macam mahu makan saja. Hesh.

Rumah sementara mereka. Nanti kita buat rumah besar-besar lagi ye.

Ni nama dia Fluffy, sempena nama kucing dulu-dulu :'( Hha tengok telinga dia jatuh sebelah. Hahaha ni macam rabbit dalam cerita Bambi. Maka dengan itu, kami isytiharkan rabbit yang bawah ni namanya Bambi. Boleh la tu, warna nak dekat sama. Hobi dia jilat tangan saya.

Nampak tak dia macam malu-malu? Dalam sangkar pun tak gerak banyak sangat. Sebab dia punya kaki kecil sangat lalu termasuk dalam celah-celah besi tu. Mungkin? Hahaha buat teori sendiri padahal memang dia seorang yang pemalu. Eh seekor.

Pesanan kepada rabbits sekalian, jangan malu-malu buat macam rumah sendiri ya. Kalian sangat comel dan gebu. Sekian,

8 comments:

nurfatmah nabilah kamarulzaman said...

wah. comel bangat sih, telinga nya menggoda~ *gaya indon kak nabihah* haha,

nak tumpang letak mini zoO rumah ana? boleh jea.. jangan rindu2~ :P

^aKu ceT^ said...

comel nye !
haii~
bile la nk g umah mak teh.
nk tgk!
nk pgg !
comel sgt2..!!

.cik tii. said...

nak tgk!!
comell!!

rosbee said...

fatmah; hahaha menggoda ke? ehem ape kate nt yg bawak rabbit2 nt yg byk tu tumpang kat sini, hahaha sempit habis.

kakcet & atey; jom datang sini cepaaat. tengok tengok (:

sevenNeedLes said...

bee jeles gile,,
yang telinga jatuh sebelah tu cam xle bla, pasal bhot jerit kt telinge die la tu, kah3.

rosbee said...

didi; shh senyap2 sudah. hahaha

omar said...

agak2 kalau esoknye tengok atas meje makan ade hidangan rabbit panggang jgn carik aku ye.

rosbee said...

omar; okay tak cari sbb takkan ade. kan