Tuesday, August 4, 2009

;)

Si Ayu Jelita

p/s ; post pasal rabbit lagi? ha sukahati lah

13 comments:

syifa' kamarudin said...

tau xpe bahot nih.. x habis2... post la psl xpdc ke... :)

rosbee said...

tak boleh, xpdc secreto de amour. hahaha taklah. kalau xpdc mesti macam kena panjang berjela2. malas di situ. huahuahua

.missT. said...

matanya mengancam~~

rosbee said...

yes pakai celak gitu

Norashikin Tajuddin said...

TQ rosbee..nt sgt memahami..nmpk cam simple tp menusuk dlm hati..ceywahhh

rosbee said...

hah tu lah pasal kan? kan kan?

Norashikin Tajuddin said...

ni yg semakin syg nih..haik td kate nk wat homework

rosbee said...

alamak kantoi di situ. naik atas nampak laptop. buku sudah dikaburkan oleh mate. hahaha

Norashikin Tajuddin said...

hwork first..hehe

hehe..ckp ngn syifa..klu nk taw psl xpdc..dgr live dr nt jer..hehe..sian dia nk taw..x pun tye timb pengarah xpdc..hehe..

cgu ske rabbit yg sume puteh uh..mana dia..

Norashikin Tajuddin said...

ehh rabbit nih la yg sume puteh kan..apsal smlm cam nmpk gmbr dia tompok2..haikk..

rosbee said...

syi, kalau nak tau pasal xpdc dengar live dr ana je tau. haha sengal. ni lah rabbit putih ana tu, cun melecun menarik tertarik dia sangat cun! eh tak rhyme. ok tak kesah

omar said...

ala..
sat gi jumpe la si ayu jelita dlm kuali in pieces.hahah.kalau nak tau...daging arnab sedaaaaap sangat tau..kalau dah dlm kuali bg skit.(agak kalau rase nak penyepak si pemberi komentar nie,suke hati lah)

rosbee said...

omar; yeke sedap? eh takdenye masak2 si ayu ni. belambak lagi arnab gemuk kat luar sane. makan yg ni takde isi pun, nnt tak puas. heh rase nak penyepak? agakla jugak sbnrnye. huah