Tuesday, August 25, 2009

The truth.


I have to accept the fact that ,

I'm allergic to CATS.

Pick-a-boo!

But, I like them.
So, how?

Sampaikan Mama cakap ''Nak cucuk?''
Oh noooooooo!

13 comments:

kauthar^__^ said...

tulah maen lagi ngan kucing kan dah macam orang byk jerawat... kesian kucing tuuuuuu!!!!!!!

Rosbee said...

heh tak baiiik. eh eh apasal kesian kat kucing tu pulaak? hhu

asma said...

BHAHAHAH , same la . Kucing comel , tapi kalau nak pegang no komen . HAHA ;DD

Rosbee said...

asma; hahaha kesian kan orang macam kite2 ni ?ehehehe ;P

~KhalilahAlhudaKamilen~ said...

nt allergic kucing ke?
hhaahaha.. menipu.
ceh,
nak join!

Rosbee said...

huda; ya Allah budak ni tak percaya pulak. nnt gatal2 kalau main dgn kucing. hah nak join? jom jom! heh walaupun sebenarnye nt 'allergic' kucing. eh paham tak. huaahahaa

.missT. said...

serius xfaham orang2 allergic dgn kucing.
hahaha, kalau allergic lipas macam ana, xpe jugak (:

*main2 je. sume org ade perangai masing2. tapi kucing mmg untuk bermain, mereka COMEL!

Rosbee said...

atey! ana bkn allergic tak suka lah, ana allergic nnt gatal2 hidung mata muka semua tumbuh bintik2 mcm hape je. ehehehehe tulah maksud allergic ana ;) hhaaa paham? ana bkn tak suka kucing, tp kalau ana main nnt jd saket. paham? eh eh byknya paham. hahaha okay

~KhalilahAlhudaKamilen~ said...

oh..
hahaha..
paham nt allergic camne..
hahahaha...

Rosbee said...

huda; hha paham punn, bagus bagus.

lady ATEY said...

OHHHH!
haha, begitu semangat menerangkan.
baik! ana faham! ;D

Rosbee said...

atey; yess, gooood girl ;) ehehheehehe

Norashikin Tajuddin said...
This comment has been removed by the author.